Dagen igår/idag

 
Såg nu när jag loggade in att jag fått den nya "uppdateringen" utav blogg.se.
Vet att tillexempel min kusin & så har haft det & nu har jag tydligen fått det också, lite jobbigt men får väl lära mig att acceptera det.
Förresten så är ju inte min MacBook fixad så jag kan få den helt än, men det positiva är att vi får skoldatorn på torsdag så då blir det så mycket lättare att blogga ofta!
Men som sagt, sov hos Jenny igår och vi var ju på bio och lite så. Var hemma runt halv 1 & sen så laddade vi ner en film men vi orkade ändå inte kolla på den så vi somnade runt halv 3.
Vaknade tolv & gjorde som vanligt pannkakor till frukost och sen så åkte jag mot Gröna Lund med familjen men var för mycket folk så vi orkade inte. Nu sitter jag hemma och tänkte lära mig det hära. Men nu avrundar jag för det börjar bli så långt att man inte orkar läsa detta onödiga inlägg haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0