Dagen

Godkväll, haha!
Men hej, dagen har rullat på väldigt skönt faktiskt. Började skolan halv 11 med en mattte diagnos som gick lite sisådär. Efter de var det lunch och sedan första lektionen för terminen. De va Svenska & SO så de va rätt skönt. Efter skolan åkte jag till Skogås och mötte upp mina lagkamrater för att käka någonstans och snacka ihop oss om detta tränings år. När vi väl snackade om det så vart jag sjukt taggad på att bara köra, men får vänta tills söndag!
Kom hem runt 7 och har bara tagit det lugnt sedan dess. Börjar 12 imorgon som jag kommer göra varje torsdag vilket är sjukt skönt. Men nu ska jag kolla bloggar och bara ta det lugnt innan jag ska kolla på några avsnitt utav Awkward. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0