Förlåt

Verkligen förlåt, men vad ska man säga. Sista veckan på lovet, och var dessutom hos mamma och orkade inte hålla på att blogga då utan dator för appen funkar fortfarande inte & jag vill ju liksom kunna lägga in bilder isåfall..

Men skit samma, är väl som sagt tillbaka nu eller vad man ska säga. Jag började skolan idag som dom flesta andra. Var där ett tag innan för jag inte ville vara sen och åkte då dit med Mikaela och Linn. Linn hamnade tyvärr i en annan klass men de är lugnt för kan umgås med henne ändå. Men idag var det bara info så började 9 och slutade runt 11.
Man hann inte snacka så mycket med de andra i klassen så de får bli mer imorgon. Men skolan var annars bra i sitt sätt & jag tror nog det här kommer bli grymt!
På kvällen drog jag till gröna lund & kollade på Norlie & KKV med några vänner från gamla skolan. Men ska väl kolla på ett avsnitt av 90210 och sedan sova för börjar 10 imorgon så lite sovmorgon blir det allt.
Godnatt uppdaterar er imorn puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0