Godmorgon

Godmorgon allihopa!
Nu sitter jag och har precis duschat & väntar på att Ebba ska vakna så vi kan bestämma hur vi ska komma till torvalla. Sen kommer vi ha en lugn träning men ändå göra saker som behövs.
Jag tränar nu inte i lag för er som vet de går ju jag på cheerleading, men just nu så tränar jag med 5 styckna då vi bara bygger hela träningar vilket är sjukt kul, om det går bra förstårs!
Efter träningen får vi se vad som händer kanske ska åka och träffa en människa, annars åker jag och träffar Alexander så det blir trevligt vilket som. Men nu ska jag nog hitta en sportbh och sedan käka lite frukost!
 
Gud vilken fin bild från igår, men jag bjuuuder lite på mig!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0