Jennnnny

Sitter hemma hos Jenny nu & tar det lugnt, datan har laggat och min bärbara var tyvärr inte hemma.
Men skitsamma, mycket har inte hänt dessa två dagar. Vart i skolan & haft det rätt kul nu när man lärt känna dom flesta i klassen osv.
Idag började jag vid halv 9 & hade matte och sedan franska vilket var riktigt svårt! Men blir att byta till spanska nästa vecka, sen gick jag Tobias, Rickard & Mikaela till subway och käkade och sedan hade vi engelska.
Efter skolan åkte jag till Haninge C och mötte upp Jenny som då käkade subway, sen vart planerna ändrade så vi drog in till stan på bio med Jennys vänner som då var väldigt trevliga.
Nu har vi laddat ner en film och ska lägga oss och kolla på den, vi hörs när vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0