Torvalla

Hej!
Sitter för tillfället i torvalla nu ensam och väntar på att Erica ska komma men hon kommer nog om 10 minuter så det är lugnt så länge jag ändå har datorn & musik här. Vi fick som sagt våra datorer idag vilket var sjukt skönt eftersom att man vet att man alltid har en dator med sig nu. Dom var dessutom helt nya & perfekt storlek så det här känner jag att det kommer blir grymt!
Men idag efter skolan runt 3 åkte jag till t-centralen och mötte upp Moa, vi åkte till gamla stan och fikade. Ska träffa henne någon gång nästa vecka igen tror jag. Men så åkte jag hit så nu har jag suttit här i en halvtimme och hållt på med datorn eftersom vi inte haft tid med det idag.
Tänkte stänga av nu och plugga lite historia & företags ekonomi till imorn. Puss!
 
Vet dock inte hur man hittar webcamen på den här datorn så det ska jag lista ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0