Trött som satan!

Nu sitter jag på golvet i vardagsrummet & skriver detta inlägget från min iPad. Men idag har inte hänt så mycket, åkte till skolan & hade företags ekonomi vilket var en rätt skön lektion. Hade sedan samling med klassen & sen lunch i två timmar, då drog jag och mina vänner till Globen & käkade och drog ut på tiden, sen hade vi teori i idrott & sen var dagen slut. Skönt att veta att man slutar 2 på måndagar i alla fall!
Börjar även 10 imorn. Men nog om de.

Stannade i skolan & pluggade, sen åkte jag hem och sedan iväg till träning som jag skrev förut, gick grymt bra & vi kom verkligen framåt om man bortser från min träningsverk.. Va med Ebba lite efter och käkade & gick även runt lite. Sen träffade jag Vendela vilket alltid är trevligt. Nu ska jag duscha sen kanske kolla på någon film eller serie, får väl se annars bara kolla telefonen och sova.
Men nu har jag verkligen berättat min dag detaljerat så nu tänker jag sluta, men godnatt allihopa hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0