Bekännelser

Jag har aldrig varit i USA, men skulle dö för att åka dit.
Jag har aldrig hållt mig kvar vid en och samma blogg, har alltid bytt runt.
Är taggad inför gymnasiet men på samma gång lite ångest över att
inte veta vilka man ska gå med & vilka lärare man kommer att ha.
Har inte uttnyttjat sommarlovet till max, känns som att jag inte hunnit
med någonting och snart så är sommaren över..
Är seriöst sämst på att komma på saker att blogga om och känner att jag
behöver bli bättre på de, tråkigt och bara skriva om vad jag gör på dagarna.
Jag är som sagt besatt utav One Tree Hill, Pretty Little Liars &
även American Horror story.
Nu tog det stopp i mitt huvud så de där var några bekännelser i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0