Ben&Jerry

Hej igen, nu har jag precis cyklat med min syster upp till affären och köpt glass. Blev en Ben&Jerry för min del, men kändes skönt att göra något speciellt än att bara sitta hemma vid datorn. Tänkte lägga upp ett inlägg sen om serier som jag föredrar eftersom att jag är besatt utav några och tycker att ni borde ta en titt på de, men nog om det. Imorgon ska jag jobba lite här hemma med något och så ska jag åka och köpa tangentbordet tänkte jag.
Sedan göra behövande saker som att tvätta och ladda ner filmer till iPaden, eftersom att på måndag morgon åker jag till Gotland i en vecka.
Är skit taggad!
Men nu ska jag fixa lite små saker med bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0