Godmorgon?

Godmorgon eller vad man ska säga. Har vart vaken sen klockan 9 eftersom jag har sorterat kvitton till pappas företag. Men börjar bli klar så småningom. Nu har Jenny kommit hem också så blir att träffa henne en kort stund ikväll. Dagens planer har ändrats lite granna, jag ska hämta min plånbok i Haninge C eftersom jag glömde den i Matildas bil och då följer min syster med eftersom att vi ska även kolla kläder och lite så.
Jag har ingen aning men det funkar inte att logga in på blogg.se appen på mobilen,
någon som kanske vet hur jag ska göra?
Men ska börja göra mig iordning och sedan få tag i Matilda som säkert fortfarande sover, hörs innan jag drar!
Saknar min lilla Ebba!

Kommentarer
Postat av: ebba aspling

herregud vilken bild du hitta haha!!

men jag saknar dig också hjärtat mitt <3

2012-07-14 @ 14:40:23
URL: http://ebbaasplings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0