Gotland

Är tillbaka på Gotland nu därav den dåliga uppdateringen under veckan haha.
Men hade ingen dator och appen funkar fortfarande inte så blev ganska svårt, och orkade inte låna min kusins dator. Men hade det som sagt bra på Gotland, tog det lugnt, var i visby, träffade Vendela och Celine, men ville ändå hem efter halva veckan.
Igår när jag kom hem fixade jag mig och åkte och träffade Jenny och Pontus, vi gjorde inte jätte mycket mest snackade och så. Sen kom jag hem runt nio, snackade med mamma och kolla oth tills jag somnade.
Har hunnit komma hem till pappa, packat upp mina kläder och rensa lite i mitt rum. Nu återstår bara dammsuga och sedan ska jag ta mig en dusch och sen blir det antagligen att sätta mig här igen, Men när jag är klar med allt får ni bilder från veckan som vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0