Haninge Centrum

Nu är jag äntligen hemma efter två, tre timmar i Haninge C.
Fick med mig en bh hem och även ett par jeans shorts, jag är väldigt nöjd med det eftersom att det var behövande saker. Bild kanske kommer senare idag eller så. Har även möt Matilda för att få min plånbok vilket gick väldigt snabbt då hon skulle tillbaka till sitt land.
Nu så ska jag snart laga mat till familjen, thai mat. Senare efter de ska jag hoppa på Jennys buss för att åka till Trollbäcken och träffa Alexander. Vi får se vad vi hittar på men inga planer än så länge, blir väl att snacka en massa och lite så kanske gå en promenad men vi får se vad kvällen har att bjuda på!

Haha, gammal bild på Ida, mig och Matilda!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0