Ny start!

Tjenare människor.
Nu är jag tillbaka igen och tänkte blogga lite hära, eftersom att jag har haft ett rätt stort bloggsug nu när den legat nere väldigt länge. Sommarlovet har redan gått halva utav vilket suger, men de är bara njuta av det som är kvar innan skolan börjat.
Det som jag har hunnit göra under sommaren är spanien i en vecka med Jenny, landet under midsommar helgen, kompisar, solat, vart på Ebbas land, och i onsdags åkte jag och Moa även ner till Matildas landställe på Lisö och hade det trevligt. Tänkte slänga in ett par bilder från när vi va på Lisö i slutet av detta inlägg.
Men för att jag ska kunna ha en bra uppdatering så att de inte kommer nått inlägg varannan dag så ska jag nämligen köpa ett tangentbord till min iPad så jag kan skriva vart som helst utan att tycka att det blir jobbigt.
Men ska käka om en stund så här får ni en av alla bilder vi tog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0