One Tree Hill

Tjenare folks.
Nu är jag hemma för en timme sedan och har bara tagit det lugnt sedan dess. Hade de väldigt trevligt med Alexander och Jenny även fast vi bara gick runt och snackade, men kul att träffa min saknade Jenny igen i alla fall. Men nog om det, när jag satt och snackade med pappa och Ingela så fick jag en alldeles för tidig present och eftersom att jag fyller år 23 december så är det verkligen tidigt. Men ska nämligen få Ingelas Mac Book eftersom att hon ska byta till någon annan, det positiva med det är att hon knappt använt den så den är som ny.
Som rubriken lyder så ska jag nu lägga mig i sängen och kolla på One Tree Hill, va ett tag sen nu.
Men hoppas ni haft en skön dag som jag har haft i alla fall, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0