Snabbt gick det.

Gick snabbare än vad jag trodde.
Men fick en egen inloggning sålänge, eftersom att de behöver flytta över lite saker till en annan dator. Men somsagt, kommer jag ändå använda denna dator eftersom att det blir lättare. Igår va jag med Jenny, vi köpte chocklad & glass och satte oss på ett berg för att bara snacka och ta det lugnt. Sen kom jag hem runt 7 och efter de så satt jag vid datorn, käkade middag & snackade med en kompis.
Idag har inte hänt mycket mer, jag har legat och pressat i solen i två timmar & duschat, nu gör jag inte mer än att fixa lite med datorn och chillar på balkongen.
Imorn kommer min älskade vän hem, som jag har längtat. Vet inte vad som händer på dagen men blir de fint väder så ska jag ligga och pressa ännu mer & senare mot kvällen ska jag och Ebba ha det mysigt!
Men nu ska jag fixa lite, vi hörs om en stund igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0