Felicia

Inte hunnit blogga idag, sorry.
Men vill inte heller sitta i skolan där man sitter bredvid någon som ska läsa samtidigt som man skriver någonting..
Strunt samma, tänkte bara säga att dagen har rullat på segt men skönt. Var i skolan som vanligt och hade 4 timmars håltimme som jag kommer ha varje fredag. Sen så slutade jag runt 3 och åkte då hem & sedan kom Felicia till mig. Vi snackade i typ 2 timmar om allt möjligt & käkade sen. 
Drog sedan till handen och satt och snackade men vi hade inte nått att göra så vi gick runt under alla möjliga tak för att inte bli blöta. Kom hem för kanske en halvtimme sedan & har hunnit duscha & göra mig iordning. 
Men ska kolla datorn och sen sova för imorn blir det stan med kusin. Men mer om det imorn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0