Godmorgon

Godmorgon!
Vaknade runt 8 & har bara tagit det lugnt och även gjort mig iordning lite och packat det sista. Ska nämligen till barnens ö som jag sagt tidigare med klassen & den andra ekonomi klassen, men det ska väl faktiskt bli rätt kul. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 9 så att jag kan gå till bussen och möta Mikaela för att åka mot tekniska högskolan. 
Vet inte hur bloggningen blir idag & imorn men förvänta er inte mycket..Men imorn kväll när jag är hemma så hörs vi annars & då kommer jag ha tänkt ut lite inlägg jag ska skriva osv. & ska även berätta hur min helg ser ut, men nu ska jag nog hitta någonting att roa mig med en halvtimme till, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0