Tja

Haft mycket under de senaste dagarna, därför ingen bloggning.

Har däremot inte hänt så mycket speciellt, men i söndags så hade vi ingen träning & då tränade jag nybörjarna med Erica & Johanna. Igår var jag i skolan och sen åkte jag och träffade Jenny en snabbis & åkte sen till torvalla för att ha träning men min lilla group stunt haha. Idag var vi på börsen med klassen, skit segt men slutade ändå vi 1 så det funkade, sen mötte jag upp mamma och fyllde på busskortet & kollade även upp min irriterande prick på läppen. & sist men inte minst har jag handlat ett par jeans!
Nu håller jag på att packa lite inför barnens ö imorn med klassen, lite osäker på vilka man kommer sova med från klassen så det känns ju lite jobbigt haha, men man får ta det som de kommer helt enkelt. 
Nu ska jag fortsätta packa & sen ska jag väl kolla lite på datorn och även ringa Felicia, hare bra så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0